tirsdag 14. januar 2014

Nytt år og nye muligheter

2013 begynte bra mtp bloggen, men så dabbet det helt av. Jeg vet ikke helt hvorfor, men nå ble det slik. Jeg fikk unna litt, men fikk heller ikke gjort så mye som jeg så for meg med scrapping/kortlaging. Nå er det nytt år og nye muligheter. Og jeg føler at i år blir det bedre på scrappe/kort fronten enn i fjor. Har kommet i godt i gang allerede og her er årets første tag:

Årets første tag er laget til Tag 2014 inne på Scrappeland, og hvor årets første tema var blått. Dvs blått skulle være den dominerende fargen. Jeg har malt selve tag'n med gesso og når det var tørt ble det sprayet med glimmermist. Diesen er fra Memory Box. Har pyntet treet med halvperler og stickles.

Jeg har brukt:

* Tag
* Gesso
* Glimmermist
* Memory Box dies
* Halv perler og stickles
* Kaisercrafts bokstaver
* Prima bling
* Blonde

Ingen kommentarer: