torsdag 16. januar 2014

C&S

I fjor ble det ikke mange LO som ble laget i denne gården. Dvs fikk gjort litt da Scrappeland arrangerte scrappehelg der i november. Fikk da blant mange oppgaver gjort noen siden. I år har Scrappeland noe som heter "Prosjekt 52" Kort fortalt så går det ut på at det vil komme ulike oppgaver gjennom året, hvor en kan lage det en vil etter kriteriene som står i oppgaveteksten. Selvfølgelig må det en lager ha noe med papir å gjøre :)

Så den første oppgaven i "Prosjekt 52" var å lage noe i C&S etter kriterier fra gjestedesigneren i januar. Så da ble det to sider på meg.



 Har på den første siden brukt glimmermist som bakgrunn. Hjertet er noe gammel pynt jeg hadde liggende som har fått en omgang med distress stain før jeg la på et lag med glitter fra MS. Bokstavene er kuttet ut i foam og QK alfabetet ble tørket støv av.


Da jeg var så godt i gang med C&S måtte jeg bare gjøre noe med bildet som ble tatt på julaften. Når små barn ikke har tålmodighet på at julen skal ringes inn, og de må irritere andre som prøver å ta det med ro så blir det litt uro. Så da jeg tok bildet sa jeg noe som at det ikke var lov å smile eller å tulle. Resulterte i at de begynte å tulle og ønske om å åpne gaver ble for en liten stund glemt. Her har jeg brukt Dylusions, og noe plast pynt jeg hadde liggende.

Jeg har brukt:

* Bazzill
* Distress stain
* Dyluison
* Glimmermist
* Reste pynt papp hjerte og plastikk hjerte
* Foam¨
* QK
* Bokstaver fra Panduro
* Glitter fra MS

Ingen kommentarer: