onsdag 15. januar 2014

Kort

Har kommet i gang med årets kort. Selv om det foreløpig kun er 2 stk. er det i hvert fall en bedre start på kortlagingen i år enn i fjor :)

Årets første kort er dette:
Hadde ingen ide da jeg begynte, men fant mønsterark fra Prima og et bilde jeg har printet ut for lenge siden. Klokkene er klippet ut fra et mønsterark og limt på. Har på Prima Canvas pyntet brukt distress stain og litt stickles. I grunn et kort som er laget med diverse rester jeg har liggende.

Det andre kortet ble slikt:
Her har jeg tatt utgangspunktet i et kort jeg fant i et gammelt EtTrykk blad. Har her og brukt rester, og endelig fikk jeg brukt de store rosene jeg har liggende og som aldri blir brukt. Dette kortet kan jo brukes til de fleste anledninger og høytider.

Jeg har brukt:

* Bazzill
* Mønsterark fra bl.a Prima og rester
* Motiv fra nettet.
* Prima Canvas pynt
* Trefigurter
* Roser
* TH filmstripe
* Charm
* Kakeserviett
* Halvperler og bling
* Stickles
* Glimmermist
* Distress stain
* EtTrykk tekst stempel
* Bokstaver i klistremerker fra Panduro

Ingen kommentarer: