tirsdag 21. januar 2014

Ny tag

I uke 2 sin oppgave av Tag2014 inne på Scrappeland så skulle en bruke bok/noteark. Som den samleren på div. ting jeg har vært innen hobbyen så hadde jeg noe liggende :)

Resultatet av oppgaven ble slik:
Jeg brukte diverse medium på selve tag'n uten at jeg ble fornøyd. Brukte embossingpistolen min for å tørke bakgrunnen og da fikk jeg et litt slitent utseende på det, og det syns jeg ikke gjorde noe for noe slikt ville jeg ha det :) Brukte deretter glimmermist og dylusion på. Når det var tørket så brukte jeg mesh og dots på før jeg la på noteark og bokside. Motivet er fra Etsy.com. Det er et digi ark med diverse julemotiv og som jeg har blitt veldig glad i. Så foruten tekst og en blonde har jeg brukt halvperler og stickles. Voila ennå et tag julekort er ferdig i 2014!

Jeg har brukt:

* Tag
* Div, medium bla. gesso
* Glimmermist og dyluison
* Blonde
* Halvperler
* Mesh og dots
* Stickles
* Bokstaver
* Digi.motiv
* Bokside og noteark

Ingen kommentarer: