fredag 10. april 2015

Ny LO

Inne på Scrappeland.no har vi ukentlig og månedlig forskjellige oppgaver. En oppgave var å bruke ord fra sangen "stjernesludd" av DumDum Boys. En sang som jeg syns er fantastisk nydelig. En sang som er litt sår og sart som virkelig kan få en til å fundere over ting i livet når den høres :)

Løsningen min ble å bruke deler av teksten og det jeg brukte var " ser solen går nedi svarthvitt" Bildet er tatt på hytta en fredag nå i februar/mars hvor dagene var noe lengere, og solen var på veg ned.


Det er en enkel side jeg har laget, bakgrunnen består i stensil og mist. Pynten ble mesh, washi tape, trefigurer og en tynn chipboard snøstjerne.

Jeg har brukt:

* bazzill
* stensil
* glimmermist
* trefigurer
* washitape
* mesg
* alfabet bokstaver
* snø stjerne chipboard

Ingen kommentarer: