mandag 20. april 2015

Noen kort

Har til prosjekt52 laget to forskjellige kort (to ulike oppgaver). Det ene er et bursdagskort og det andre er et julekort. I år er jeg skikkelig sent ute med å få satt i gang årets julekort produksjon, men er i gang :)


"Man tager hvad man haver" er et ordtak vi bør bruke oftere. Ordet gjenbruk og bruk av rester er populære ord i dagens samfunn når det gjelder overflod (ihvertfall hvis vi tenker på oss som lever og bor her i Norge) Ser jo at mitt hobbyrom bugner over av all slags ting til hobbyen, men en annen ting er om jeg virkelig trenger det...Ihvertfall har jeg de siste årene blitt mer bevisst på å bruke det jeg har og jeg handler ikke lenger ukritisk til enhver tid. Bursdagskortet er laget av kun rester og avting som har ligget i en skuff eller to i flere år :)

Julekortet er og rester. Knapper har aldri vært min sterke side, likevel har jeg et "hav" av det. Så et kort før jul enten på Pinterest eller i en blogg hvor nettopp knapper var brukt. Tenkte hvorfor ikke, og voila slik ble det :)

Ingen kommentarer: