mandag 30. januar 2012

Ski VM på Konnerud 2011

I februar 2011 ble det arrangert Ski VM på Konnerud. Vi var der begge dagene, og når en ser hvordan februar blir i år kontra i fjor er det litt forskjell. I fjor var det MASSE snø og KALDT. Selv om vi har snø nå også, så er det ikke snakk om de samme mengdene, og heller ikke de samme kuldegradene. Men været i fjor hindret oss ikke å i bli med på ski-moro. Selv om det ikke gikk helt topp for de norske deltakerene var det noe med å være der og oppleve stemningen. Lo'en er min første lettersize og er til eldste nevø sitt konfirmasjonsalbum. Moro å lage en Lo i den størrelsen også, og siden jeg skal lage et helt album så blir det ikke med den siste i denne størrelsen :)
Jeg har brukt sjablong, og distress stain som bakgrunn på LO'en. Syns ikke jeg hadde noen mønsterark som passet til, så ved å lete litt i sakene mine fant jeg ut at å bruke en sjablong er jo ikke dumt. Har brukt skissen som var i ukens skisse 4 inne på Scrappeland.no. Bokstavene fikk seg en omgang med sandpapir før de ble farget. Tok snøkrystall stempelet og brukte distress stain for så å bruke colorbox chalk oppå for å få frem mønsteret.

Jeg har brukt:

* Bazzill i lettersizestr.
* Distress Stain; Tumbled glass og valnut stain.
* Glimmer screens; Fanciful stencils.
* Cosmo Cricket chipboardbokstaver.
* Sandpapir.
* Hvit penn.
* Stempel snøkrystall; mener det er fra papilio sin julestempelplate.
* Bling; klar farge.
* Glimmer mist; Pearl.
* Martha Stewart glitter; Crystal fine.
* Snow writer fra Deco art.
* Tiny alpha.
* Spelbinders.
* Memento; Rich coca.
* Colorbox chalk; Blue iris.
* Resteark med linjer (brukt til tekst).

Ingen kommentarer: