torsdag 5. januar 2012

Humoristisk bursdagskort

Da jeg begynte på dette kortet var utgangspunktet one layer card. Syns det ble litt tomt så puttet på litt til, hehe. Uannsett er det til å væte meg lite pynt på det da.

Jeg har trykt motivet rett på kortet og så fargelagt med distress. Tekststempelet har jeg brukt en gullpenn oppå etterpå for å få litt effekt i det. Kantene har jeg svertet med samme farge som motivet er trykt på. Hjørnene er stempel som har fått på seg glitter fra Martha Stewart, og så måtte jeg ha en kontrastfarge så da fant jeg en sommerfugl jeg kunne bruke. Greit å få brukt av rester en har liggende.

Jeg har brukt:

* Kartong (Bazzill).
* Motiv stempel fra Arts Impression.
* Tekst stempel fra Kort & Godt.
* Sommerfugl i stoff.
* Hjørnestempel (ukjent produsent).
* Glitter fra Martha Stewart (orange på farge)
* Stickle i fargen gull (øredobbene på motivet).
* Gull penn.
* Stempelpute memento; Rich cocoa.
* Distress i fargene; Spiced marmelade, black soot, tea dye, tattered rose, tumbled glass, barn door.

Ingen kommentarer: