mandag 23. januar 2012

Noen enkle kort

Fikk sist uke det siste EtTrykk i posten. Der hadde de en kortskisse som jeg fallt for :) Så da fikk jeg laget noen enkle bursdagskort til noen smågutter samt funnet litt stæsj som jeg ikke har fått brukt.Har her brukt distress stain, og så tatt bobleplast og trykt denne oppe i en stempelpute før jeg la det over distress stainen. Syns det passet godt til selve motivet.

Her har jeg ikke gjort så mye annet enn å ta en penn og lage litt "spor" etter bilen.

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Bånd (aner ikke produsent)
* Det rød og grønne jeg har brukt under bl.a båndet kommer jeg ikke på hva heter.
* Storyteller- tekststempel.
* Halvperler fra kort&godt.
* Distress Stain- Shabby shutter.
* Memento- Rich cocoa.
* Bobleplast.
* Sort penn.
* Sassafras felties- Fuzzy friends og Zoomzoom

Ingen kommentarer: