søndag 7. november 2010

Julekort for november

I november var det pepperkake som skulle være julekort-tema. Har alt laget to stk. av de selv om vi er helt i starten av måneden. Pepperkaker har alle mann et eller annet forhold til, og jeg syns de gjør seg fint på kort også:)

Foruten qk pepperkakedies så syns jeg stemplene fra Kreativ Hobby er helt fantastiske. Er stadig disse jeg kommer tilbake med å bruke når jeg skal bruke pepperkake motiv.
Jeg har brukt:
* Bazill.
* Mønsterark (husker ikke helt om det var papirdesign eller 3ndy papir)
* Prima blomst og blad.
* Blonde og pompom bånd.
* pepperkake splitbinders, pepperkakeformpynt. Gledelig jul stempelet husker jeg ikke produsent.
* Spellbindersdies.
* Stempler fra Kreativ Hobby.
* Bling og halvperler.
* Glimmermist, gull stempelpute.

Ingen kommentarer: