tirsdag 23. november 2010

Clean & Simple kort

Har prøvd meg på C&S kort. Tl å være meg er ikke det så vanlig, men moro var det. Må være noe i at "det enkle er ofte det beste" Det her ble et rosa bursdagskort. Stempelet er et clearstempel, og har vært minimalt brukt her hos meg. På C&S kort er det helt perfekt.

Trodde jeg var ferdig med julekort i år, men det var jeg ikke ;) Dette lilla kortet har jeg brukt stempler med forskjellige julekuler. Har embosset de før jeg klipte de til.

Her har jeg brukt glimmermist som bakgrunn. Har brukt en sjablong fra Tattered Angels. Så fikk jeg brukt litt flere glansbilder også.
Har med disse kortene brukt resteark, så C&S er perfekt når en vil få brukt opp rester.
Jeg har brukt:
* Bazzill.
* Mønsterark; Maja design (juleserien fra i fjor).
* Stempler; Motiv (husker ikke produsent) Tekst: Stempler fra Norsk stempelblad.
* Glimmermist; Riptide.
* Tattered Angels sjablong.
* Glansbilder.
* Pompom bånd.
* Bazzill sytråd.
* Bling.
* Martha Stewart punch; bord og liten sommerfugl.
* Rub ons.
* Embossing pulver; hvitt.
* Distress og chalk fluid stempelpute.

Ingen kommentarer: