torsdag 5. januar 2012

Sommerfugl kort

Noen kort er veldig greie å ha litt enkle, og som passer til den eldre generasjonen. Så dermed fant jeg frem et stempel jeg har brukt lite, men som jeg syns er fint. Grunnen til at det blir lite brukt er at jeg syns det er vanskelig å bruke det, men kan jo se om det blir endret nå.

Selve motivet har jeg brukt to forskjellige farger som macher hverandre. Bakgrunnen har jeg brukt svamp på og laget litt mønster ut av det, dette for at kortet ikke skulle bli så hardt å se på. Ble nemlig litt vondt i øynene av å se på det når alt bak ble hvitt. For å få litt liv i motivet har jeg brukt glitterlim.

Jeg har brukt:

* Kartong (bazzill).
* Sommerfugl stempel fra Stamp it ("Butterfly in flight").
* Sommerfulg bakgrun ( "Butterfly in shadow").
* Distress; seedless pressences, dusty concord, gathered twigs.
* Tekststempel fra Kort & Godt.
* Stickles; sølv.
* Halvperler fra Kort & Godt.
* Hjørnestempel (produsent ukjent).

Ingen kommentarer: