onsdag 4. januar 2012

De siste kortene i 2011

Ble ikke så mye hobbylering på meg i 2011 som jeg hadde lyst til. Satser på at 2012 blir mer produktiv. Avsluttet 2011 med å lage et bursdagskort til en nevø og to julekort. Julekortene ble super enkle
Julekortene er laget etter en skisse, og det å lage motiv rett på kartongen var nytt for meg. Er jo vant med å bruke mer pynt også, men enkelt kan være fint det og.
Bursdagskortet til nevøen ble laget i all hast. Glemte helt at jeg ikke hadde kort liggende. Fant litt rester i restekassa og resultatet ble (ihvertfall syns jeg det) akkurat røfft nok til en tenåring.

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Mønsterark; rester så fant ikke ut hvem produsent.
* Tim Holtz dies.
* Martha Stewart glitterlim.
* Halvperler.
* Bokstav rub ons.
* Mesh.
* Stempeltrykk av motorsykkel (byttet det til meg så aner ikke produsent).
* Magnolia stempel (juletre)
* Embossing pulver
* Bånd.
* Tiny alpha bokstaver.
* Split binders.
* applikasjonpenn (husker ikke navnet) som en kan legge på og bruker en varmluftpistol blir utseendet "puffete"

Ingen kommentarer: