mandag 23. januar 2012

En pause i jernbanebyggingen

Har vært så heldig å få scannet noen gamle bilder som svigermor har. På svigermor sin side er det mange som har jobbet i jernbanen i generasjoner. Ikke bare jobbet de med tog, men de var med på å bygge jernbanen også. Er ikke helt sikker på hvor dette bildet er fra, men spørs om det ikke er rundt Kongsbergområdet eller på sørlandet, dette da det er i disse områdene slekten kommer i fra. At bildet er gammelt er det ingen tvil om, bildene blir ikke like klare som de gjør i dag.
Jeg har svertet kantene på mønsterarket, samt brukt sandpapir og fått det innerste arket til å bli litt røffere. Bildet har fått hjørner på bildet slik at det ikke ble så skarpt med kantene når det andre arket og ble avrundet. Har brukt pynt som var litt fargebelagt siden det ikke var så mye farge i arkene jeg har brukt. Så har jeg brukt litt stickles på blomstene for å få de til å skinne, men det syns ikke helt på bildet her.

Jeg har brukt:

* Mønsterark; The paperloft-Grandmas house, det brune arket er jeg usikker på hvem som er produsent.
* Hjørnepunch.
* Hvit foam.
* Sandpapir.
* Memento-rich cocoa.
* Mini alpha stickers fra Kaisercrafts.
* Stickles- frosted lace.
* QK alfabet- Rockstar grand complete.
* Charms-sommerfugl aner ikke produsent av disse.
* Liqued applique-brown.
* Prima- Say it in crystal.
* Prima- Flower embellishments.

Ingen kommentarer: