tirsdag 1. september 2015

Julekort

På Scrappeland er Prosjekt52 i gang igjen etter sommerferien. Første oppgave går ut på å bruke dies/punch/diecutz. Jeg tenkte at dette burde jeg jo få til for dette er jo utstyr en har mer enn nok av :) Hvordan det skulle gjøres var det verre med. Tok å bladde i noen gamle Et Trykk blader og dermed fant jeg to kort å lage.

Det første kortet fant jeg i Et Trykk nr.6/2012. Har liftet Wenche, og bloggen hennes finner en her: htpp://www.wencheshobbyverden.blogspot.com

Kortet ble ikke helt som hennes, men jeg har ihvertfall fått brukt dies og punch samt rester.


Kort nummer to ble og funnet i Et Trykk og da i utgaven nr.6/2014. Kortet jeg liftet etter tilhører Camilla og bloggen hennes finner en her:
http://cam-camsscrappehjorne.blogspot.no/
Her ble og dies brukt samt rester.


Jeg har brukt:

* Bazzill, rester
* Div. mønsterark, rester
* Dies
* Punch
* Pompom bånd
* Blomster
* Roser
* Pepples
* Stickles
* Halv perler

Ingen kommentarer: