søndag 9. august 2015

You've got mail...

I dagens samfunn er mail nok mer vanlig enn post, men jeg er nå av den oppfatning av at enkelte ting er best å få i postkassa. Dette gjelder bl.a julekort, som jeg syns er hyggelig å sende og få i min egen postkasse. I fjor inne på Scrappeland.no lagde Noren69 en flott postkasse. Fallt pladask for den og spurte om malen var mulig å få. Jeg fikk den på mail, og satte meg ned med prosjektet med liv og lyst. På et eller annet sted undervei gikk det skeis. Tålmodigheten min fikk seg en knekk og prosjektet ble lagt bort til nå. Når jeg klarte oppgaven til Ingunnin så tenkte jeg at nå skal jeg klare Noren69 sin postboks også, 

Satte meg ned, og starten gikk unna lett som en lek. På slutten ble det noe krøll, men viste seg at den ene delen var blitt litt større enn planen, men fikk fikset det også slik at jeg kunne sette boksen sammen. Brukte noen mønsteark som har ligget i 4-5 år både fordi jeg har syntes de har vært fine og nostalgiske, men også vrien å bruke. Men voila fikk da til det på et vis også, og slik ble resultatet:





Jeg har brukt:
* Bazzill
* Mønsterark (har nok hatt disse i 4-5 år)
* blad punch
* utklippsark panduro
* Kaboks dies
* QK dies, alfabet og swirl
* blonde
* stickles
* dies, scalloped (usikker produsent)
* halvperler
* MS punch

Ingen kommentarer: