søndag 8. februar 2015

Morsdagskort

I dag 8.februar 2015 skriver vi morsdag. I dag hylles alle mødre på et eller annet vis. Om de får kun et kort eller litt mer er opp til hver enkelt, og mor vil uannsett bli veldig glad og rørt. Har ikke fått vært hos min mamma på dagen, men gave som søsteren min har ordnet og kort som jeg har laget er overrakt mamma og hun ble veldig fornøyd (selv om hun syns det var alt for mye å få en vase med roser i og kort). Kortet ble laget til oppgave 3 i Prosjekt52 inne hos Scrappeland.no. Oppgaven var kjærlighet, og bla. rød og ordet mor er to synonyme ord for kjærlighet hos meg.


 Har funnet et stempel i oldies serie til Arts Impression. Har fargelagt det med distress og H20 farger. Akkurat det siste er noe som ligger i en boks og aldri blir brukt. Burde gjøre noe med det og få utnyttet de mer enn til støvsamling. Det kjekke med H20 er at de har skimmer i seg, og enkelte ganger er det akkurat det som trengs.


Jammen fikk jeg ikke brukt litt pyntenåler også. Kjekt å se at det minker i boksen av disse også. Kan si det sånn at da disse var inn ble det *kremt* hamstret litt av disse gjenstandene.

Blomstersnurrene fra Kort&Godt har ligget i esken sin en god stund, men jammen fikk jeg brukt disse også. Med litt rød stickles på seg tok de seg fint ut sammen med nøkkelen.

Jeg har brukt:

* Bazzill
* Spellbindersdies
* Stempel, Arts Impression
* Blomstersnurrer, Kort&Got
* Charms
* H2O
* Halvperler
* Stickles
* Distres
* Osteklut
* Pyntenål

Ingen kommentarer: