søndag 11. januar 2015

Årets første kort

Godt Nyttår! Vi er snart halvveis inn i januar, og året 2015 er i gang. Setter meg ikke store mål for året, men litt kort/scrapping skal jeg da få orden på. Er alt i gang med årets kort, sågar julekortene. Å lage julekort hver måned er til tider tungt, men når desember kommer og kort skal skrives og sendes er det utrolig deilig at det med julekort ihvertfall er ferdig :) Så målet om jeg skal ha noen 2015 mål er å lage julekort gjennom hele året som jeg alltid har gjort de siste årene.

Inne på Scrappeland.no har de mange forskjellige aktiviter enten du er kortlager, scrapper eller rett og slett syns at garn og strikkepinner er bedre. Så har du lyst er du velkommen ditt, og gjengen der inne er utrolig hyggelig og hjelpsomme, og ikke biter noen heller *ler*

En av oppgavene jeg har slengt meg på i 2014 og også vil være med på i 2015 er Prosjekt52. Hver uke kommer det en ny oppgave som skal løses, og det kan være skisser, lift, farge, tema etc som er temaet. Oppgavene er allsidige så de fleste innleveringer kan velges ut i fra hva en ønsker å lage.

2014 sin siste oppgave var å bruke en av høsten oppgaver. Jeg valgte å bruke oppgaven der vi skulle bruke rester. Kortet er laget kun av rester og ikke noe annet. Kortet er en lift fra et julekort jeg fant på bloggen til Scrappegarasjen.no, et sted som er verdt et besøk eller to:)




Dette kortet er og laget til Prosjekt52, og er en lift oppgave. Dette er og laget på rester, selv om oppgaven ikke sa at det skulle være det. Men det er kjekt å få brukt rester, og når det passer seg slik er det bare flott :) Kortet i seg selv er veldig enkelt, og det er ikke alltid et kort eller en LO trenger å være overlesset med detaljer. 




Jeg har brukt:

* Bazzill. rester
* Mønsterark, rester
* Skumstjerner med opphøyd effekt
* Halv perler
* Rose
* Stickles
* Tekst stempel
* Embossing
* Bokstaver, klistremerker
* Tim Holtz reinsdyr dies
* Chipboard filmstripe
* Distress stain i fargen gold
* Snow writer

Ingen kommentarer: