torsdag 20. september 2012

På tippoldemors fang.

Denne ble og til inne på felles scrappen på Scrappeland.no. Oppgaven var å bruke ting utifra en liste. Har brukt et bilde av mormoren min og Amalie. Bildet er fra dåpsdagen hennes, og jeg syns dette bildet er så koselig. Slik ble min LO denne gangen:


 Har brukt et gammelt ark (prima eller Bazzill!?), og slike runde ark får jeg sjeldent til å bruke syns jeg. Har brukt tyll og osteklut som er dynket i glimmermist. Valgte å ikke å bruke noen for mønsterark eller kartong, så har valgt å bruke glimmermist på bakgrunnen. Kakeserviett fikk jeg og brukt, men jammen bra for har en haug liggende her som aldri blir brukt. Et lite søk i min blomsterkasse minner meg på at jeg ikke trenger mer blomster på 10 år minst ;) Samme gjelder vel pyntenålene jeg har liggende i en eske :)                                  
  
 Jeg har brukt:

Bazzill eller prima rundt ark/kartong
Tiny alpha bokstaver
Prima blomster
Prima say it crystal
MS sommerfugl punch
Osteklut/tyll
Knapper
Kakeserviett
Halvperler
Pyntenål
Glimmermist
Stempel

Ingen kommentarer: