tirsdag 18. september 2012

Cool guy

Denne LOen ble og til under fellesscrappen inne på Scrappeland.no. Husker ikke hvem som la ut utfordringen nå, men den gikk ut på å bruke ting fra listen som var lagt ut. Uannsett så ble resultatet mitt slikt:
  


Det var i grunn veldig skummelt å skulle klippe i bildene slik som jeg har gjort, men det fungerte i grunn veldig bra. Såpass bra at finner jeg noen motiv som det passer til så klipper jeg igjen i bildene. Bildene er av nevøen vår i konfirmasjonen til broren sin. Han syns det var gøy å posere og vi fikk noen morsomme bilder av han. Har brukt stensil, distress stain, bobleplast, stempel, dies og glimmermist, men trengte ikke så mye
mer enn det. Så denne er helt uten mønsterark.

Jeg har brukt:

Bazzill
Distress stain
Glimmermist
Tim Holtz filmstripe
Prima stempel samt klokke og nøkkel
Washi tape
Spellbinders gears
Magnolia dies lyktestolpe
Journalingkort
Chipboardbokstaver
Glitter fra MS
MM maling
Bølgepapp

Ingen kommentarer: