søndag 22. august 2010

Bursdagskort

Har hatt ferie på hytta og da ble det laget noen kort (de siste vil bli lagt ut litt senere i uka). Det er stadig bursdager i vente så godt å ha noen kort ferdig og klar til bruk:) Har brukt spellbindersdies og et bilde jeg har printet ut for lenge siden. På bildet har jeg brukt sandpapir for å få det litt slitt. Sommerfuglene er Karen Marie klip og de er bare aldeles skjønne.
Her har jeg forsøkt meg på å ikke bruke stempelmotiv, og jammen funket det. Dette skal jeg prøve mer på.

Dette er og et gammelt motiv jeg har printet ut og brukt sandpapir. Har jammen meg tatt i bruk litt av tyllet jeg har liggende også;) Stemplene fra Storyteller har jeg forelsket meg i, syns måten de er skrevet på er så herlig.
Jeg har brukt:
* Mønsterpapir fra Maja Design og Magnolia.
* Bazzill.
* Blonder, tyll og bånd.
* Spellebinders.
* Pyntenåler, charms, roser, bling og halvperler.
* Prima blomst.
* Div.stempelputer og glitterlim.

1 kommentar:

pia iris sa...

oioioi for noen nyyyydelige kort. skikkelig romantiske og lekre alle sammen.
så masse flott pynting, og sommerfugler på kort er lekkert ja.
ha en flott dag. klem pia