lørdag 28. august 2010

Bryllupskort

I ferien har jeg også laget noen bryllupskort. De skal gies bort i dag så derfor de ikke har blitt lagt ut før. Dette stempelet syns jeg bare er så lekkert, og med magnolia diesen ble liksom prikken over I'en.
Dette er et søtt magnolia brudepar syns jeg uten altfor mye dilldall, og ikke for å snakke om sommerfuglene til Karen Marie klip.

Dette kortet har jeg bruk to forskjellige Magnolia stempler, men syns de passet fint sammen.
Jeg har brukt:
* Bazzill.
* Mønsterark fra Magnolia og Maja Design.
* Kakeserviett.
* Karen Marie klip, charms, halvperler.
* Blonder, roser, glitterlim.
* MS punch, spellbinders, magnolia dies.
* Tekststempel fra Kort og Godt, Magnolistempel og stempel "at the alter".
* distress

2 kommentarer:

?? sa...

Lekre kort, Agnetha.

pia iris sa...

skikkelig lekre kort i avstemte fine farger.
ha en flott kveld. klem pia