søndag 4. juli 2010

Julekort i juli

Har i dag fått unna julekortene for juli. Bakgrunnen er laget av glimmermist. har brukt diverese farger og blandet. På noen av de har jeg krøllet arket for så å brette de ut igjen og la de tørke. På de andre har jeg brukt samme opplegg, men i stedet for å krølle har jeg brukt gladpack. Fant ut at den med gladpack skal en være raus med bruk av glimmermisten, hvis ikke blir arket litt "tørt" og mønsteret kom ikke til sin rett. Har brukt hvitt kopiark når jeg lagde bakgrunnene, da jeg tenkte at det var bedre med et litt tynt ark enn for eks. bazzill. Legger ved link til youtube så kan en se hvordan det gjøres http://www.youtube.com/watch?v=Q970XNqGpoI










Har i all hovedsak brukt av det gamle jeg har så kommer det til sin rett også :)
Jeg har brukt:
* Bazzill og hvitt kopipapr.
* Raindrops, halvperler og bling.
* Klistremerker og glansbilde.
* Blomster og blader.
* Blonder og kakeserviett.
* Glitterlim, Martha Stewart glitter, liquid pearls.
* Glimmermist og div.stempelputer.
* Stempler (fra Kreativ hobby og Et trykk).
* Fjær og Martha Stewart punch.


2 kommentarer:

line sa...

Lenge siden jeg har vært her hos deg nå, men så mye fint du har laget siden sist.

Jeg likte kjempegodt disse bakgrunnene dine, tror jeg må få et lite kurs deg ;)

Nå er det rett før det blir hobbyrom på meg også, så til høsten er det klart for hobbylering her hos meg også med god arbeidsplass til gjester ;)

Kos deg med sol og sommer (kjenner jeg deg rett er det vel ikke ferie helt for deg ennå.

Maya sa...

Nydelige julekort med kjempelekre bakgrunner!!
Klem fra Maya