fredag 30. juli 2010

Endelig vinter (19 bilder)

En kald vinterdag tidligere i år dro vi ut til Verdens Ende. Når en hører om Verdens Ende ute på Tjøme tenker en på sommer, sol, svaberg osv. , men det var veldig flott der på vinterstid også. Selvfølgelig en god del grader kaldere og med mye mer klær på seg, men det var ingen hindring. Er noe i ordtaket "Ut på tur, aldri sur!" Så lenge en har varme klær, en termos med noe varmt på, et sitteunderlag og litt kjeks/frukt var det ikke noe problem å være der i flere timer.
Jeg har på denne lekt meg meg glimmermist. Selve kartongen er blå, men jeg har brukt glimmermist i andre blåfarger, litt brunt og så hvitt. Med såpass mange bilder ville jeg ikke bruke for mye mønsterark etc, og da er glimmermist helt ypperlig.

Jeg har brukt:
* Bazzill.
* Glimmermist: Forksjellige blåfarger, litt brunt og hvitt.
* Metallcharms (snøstjerner) og bling.
* Heidi Swapp fugler som har fått Martha Stewart glitter på seg.
* Klistremerker.
* Utsanset bokstaver (fått av Pia Iris)

Ingen kommentarer: