mandag 26. oktober 2015

Bursdagskort til en 70 åring

I september fyllte mamma 70 år, og da måtte jeg få laget et kort til henne. Kortet er enkelt, men innimellom er det helt ok :) Jeg har fokusert på å bruke dies og roser på forsiden, og jeg syns at det er en kjekk måte innimellom alle motivene en kan bruke. Nå skal det også sies at jeg glemte litt av bursdagen, og ihvertfall kortet siden det ikke var på selve dagen, men som dere ser jeg fikk det ferdig til det skulle leveres :)


Innsiden ble pyntet med samme mønsterark som forsiden, og her fant jeg og noen blomster til å pynte med. Den som sparer den har til den rette anledningen ;) Dies og stempel ble og brukt på innsiden.



Jeg har brukt:

* Bazzill
* Mønsterark, Maja design "ska vi ficka?"
* Roser
* Blomster
* Stickles
* QK dies
* Kort&godt dies
* Spellbinders
* Kort og godt stempel tekst

Ingen kommentarer: