tirsdag 27. oktober 2015

3 kløver (LettersizeLO)

Jeg lager fortsatt sider til nevøen vår sin konfirmasjon. Har nok av bilder å velge i, men prøver å få med noen for hvert år han har levd. Denne siden har jeg brukt bilde som vi fikk i julegave et år. Det er av eldste nevø, lillesøsteren hans og vår andre nevø som er deres fetter (klønete forklart, og så er det på min side av familien da vi har flere nevøer) Må jo si fra et tante perspektiv at dette er de beste (på lik linje med de andre vi har), men sånn er det nok for alle andre også :)

Igjen har jeg kun brukt gamle rester og pynt. Noe nytt, men det er minimalt. Syns at det passet godt med noen duse farger til dette bilde. 

Jeg har brukt: 

* Bazzill
* Mønsterark, Majas design "vänner"
* MS puncher
* Buttons
*Prima roser
* Stjernefoam
* QK dies (tallet 3)
* Foam
* Klistremerke alfabet

1 kommentar:

Jorunn`s scrapperier sa...

Veldig flott side og likte godt at bildet var i svart/hvit