søndag 19. april 2015

To LO med samme utgangspunkt, men likevel ulike

I mars på scrapliften inne på Scrappeland.no skulle vi lifte en LO laget av Cathy40, og bloggen hennes finner en her http://cathy40.canalblog.com/

Likte skissen veldig godt, stilfull og enkel på samme tid. Jeg lagde likeså godt to stykker :)


 Første cruiset vårt hadde vi et stopp i Istanbul. Dette var en by jeg hadde store forhåpninger til sånn historisk sett, samtidig som jeg var litt negativt innstilt til byen generellt. Var jo en del opprør der rett før vi skulle ditt, og Tyrkia har heller ikke vært mitt land å besøke. Men du verden for en overraskelse det ble for meg. Byen levde så absolutt opp til "tusen og en natt" og dette er et sted jeg godt kan dra tilbake til å oppdage met av. Selv om en er der en hel dag er det jo begrenset hvor mye en får med seg.


Venezia er og en by vi besøkte på cruiset. Var der noen dager før og etter samt at jeg har vært der engang før. Var annerledes denne gangen for da vi var der i september noen år før var det varmt og godt. I oktober som vi var der var det pent vær, men likevel ikke samme vær som i september.     Gikk lettere å finne frem denne gangen, og selv om dette er en liten romantisk perle så kan jeg vel si at Venezia har jeg nå besøkt to ganger  og er ikke det stedet jeg først vil dra tilbake til. 


Ingen kommentarer: