lørdag 11. april 2015

Gjestedesigner oppgaven i mars på Scrappeland.no var mixed media. Tok utgangspunkt i en skisse, men den ble ikke lik i nærheten syns jeg :) Akkurat det er ikke så farlig i seg selv, for ihvertfall for mitt vedkommende er det å scrappe for meg og mine det som som er viktigst, og ikke at det skal ligne alt alle andre lager eller liker. Med bilde som utgangspunkt kom også fargene. Bildet er fra Svalbard og er tatt i september 2014.


Her er det brukt gesso, stensiler, glimmermist, dylusion og så ispeddosteklut, mesh, washi tape og litt bazzill. Har og brukt lit stempler på den. En metallplate til tekst er tatt å brukt for å få frem litt røfft utseende på siden.

Jeg har brukt:

* bazzill
* osteklut
* gesso
* magic mesh
* washitape
* stensil
* stempler
* dylusion
* glimmermist
* metall

Ingen kommentarer: