søndag 15. februar 2015

Rosa bursdagskort

Prosjekt52 inne på Scrappeland har hver uke ny oppgave. Her er ingen sjangre ulovlig bare en lager noe av papir (De som strikker har en egen along med nye oppgaver hver uke). Så når oppgaven er at en skal feire Valentines og at det skal være mye rosa kan det jo ikke bli vanskelig med å lage et kort. Heldigvis for rester for ser at jeg var tom for bazzill i rosa (god nok grunn til at en må ut og shoppe litt :) )


Fant et kort i et gammelt EtTrykk blad som jeg tok utgangspunkt i, og selve forsiden ble enkel, men likevel nok lag på lag.


Blomster i forskjellige størrelser ble brukt, og alle fikk en omgang med stickles.


Innsiden ble og pyntet. Her tok jeg det største utklippsmotivet og satte på en side, og på den andre siden en dies som jeg stanset ut i rosa bazzill, og stempel fra Kort&Godt. Det beste er at hele kortet er laget av rester jeg hadde liggende :)

Jeg har brukt:

* bazzill
* mønsterark, rester
* utklippsmotiv
* Stempel fra Kort&Godt
* Blomster
* halvperler
* bånd
* stickles
* dies
* tekst foran på kortet fra Papirgleder




Ingen kommentarer: