onsdag 4. februar 2015

Gaveboks

Inne på Scrappeland så var oppgaven i januar på månedens gjestedesigner å lage noe i vinterblått. Kort og LO var ikke lov. Så jeg lurte litt på hvordan jeg skulle løse den oppgaven da jeg kom over noen bokser som det har vært valnøtter som jeg har spart på. Så fant jeg ut at det kan jo være kjekt å ha den når en f.eks skal gi bort en gave som i utgangspunktet er litt kjedelig (f.ks penger som ligger i et kort) Så da satte jeg i gang med prosjektet.



 Jeg tok å kledde boksen med blå bazzill. Har limt på blonde oppe og nede, og så har jeg vært i restehaugen min og funnet litt julepapir som jeg har brukt QK dies på. Trefigurer fra Nille gjorde og susen.


Lokket på boksen har fått en runde med stickles. og jeg har klipt til bazzill som en base i bunn av lokket. Har deretter rundt kanten festet pompom bånd, og pyntet med snøstjerne og blind samt en Prima blomst.


  

Selv om jeg så det som et ork å starte på det så var det moro når jeg holdt på, og tenker at dette er supert å gi bort, og jeg har alt en ide om hvem som skal bli mottager av denne (og kanskje havner det noe ekstra oppe i den også)

Jeg har brukt:

* Bazzill
* Reste mønsterark
* QK dies
* Blonde
* Pompombånd
* Fjær
* Stickles
* Bling
* plastikk snøstjerne
* trepynt Nille
* Prima blomst

Ingen kommentarer: