onsdag 22. august 2012

Lenge siden sist


Nå er det en god stund siden jeg har fått oppdatert bloggen. Mange årsaker til det, men nå begynner ting å roe seg så da er det lov å håpe at en får gjort litt mer, og ikke minst være flinkere til å oppdatere bloggen også. Litt kortlaging har det blitt siden sist. Plutselig kom det noen bursdager på rekke og rad.

Her har jeg laget kort etter en utfordring av Lakrisjenta inne på Scrappeland. Fikk ark og stæsj i lykketrollet hvor utfordringen var å lage et kort. Så slik ble resultatet og 5 åringen var strålende fornøyd med kortet.

Her har jeg laget et kort til nevø på 10 år. Har brukt en del rødt da dette er farge han liker godt. Motivet er noe jeg har byttet meg til, og ellers har jeg brukr rester. Kjekt å få brukt opp litt av det også, enten det være seg papir, kartong eller pynt.

Hva passer vel bedre enn et fiskekort til svigerfar som er en ivrig fisker? Motivet er noe jeg har byttet meg til, og jammen fant jeg ikke noen charms som passet til. Utrolig hva man finner ut av hva man har bare man leter litt :)

Et veldig enkelt kort dette her, og det tok ikke lange tiden å lage det heller. Her er det og kun brukt rester, og motivet er noe jeg har byttet meg til. Endelig fikk jeg brukt det på et kort :)

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Mønsterark; kun rester.
* Charms.
* Halvperler fra Kort&Godt og bling.
* Stempelmotiv som jeg har byttet til meg.
* Chipboards; robot, stjerne, tekst, samt tattered angels som er distresset på det siste kortet.
* Stempeltekst fra Et Trykk.
* Dies fra Sissic (vimpel)
* Distress farger.
* Hvit og sort penn.
* Tiny alpha.
* Dymo.

Ingen kommentarer: