onsdag 22. august 2012

Julekort




Har laget et julekort for juni, juli og august. Har en god del liggende alt, og sånn sett trenger jeg nok ikke å lage flere julekort i år. Vel...jeg vet at det vil komme minst et par til, men jammen er det kjekt å ha alt klart til desember selv om det å lage julekort på sommeren ikke er den helt rette stemningen. Med den sommeren vi har hatt i år så har det likevel gått bra :)

Har her brukt dies fra Lifestyles crafts (tidligere QK). Den serviett diesen er bare så fin, og med et mønsterark med fløyel på var det midt i blinken. Bildet er fra et utklippsark med julemotiv kjøpt på Panduro for en stund siden. Har og brukt hjørnedies i samme ark som servietten.

Her har jeg stemplet rett på arket for så å fargelegge deler av det i etterkant med distress. Har limt arket på 3D puter slik at det stikker litt opp fra selve kortet. Har brukt snø på flaske, og så fant jeg en Bazzill snøstjernechipboard.

Har for lenge siden kjøpt en overraskelsespakke med mønsterark (mener det var fra papir i hjertet). Der fulgte det med noen ark som ligner på tapet, og som jeg aldri har likt eller fått til å bruke. Kom over det og fant ut at det kunne passe på dette kortet her. Motivet er et gammelt Papilo stempel som jeg byttet til meg for lenge siden. Har fargelagt med distress og H20 på noen detaljer. Fant noen flate charms som jeg og fikk brukt.                                                                                            
Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Mønsterark, husker dessverre ikke produsent på de. Tekst med God Jul er rester fra en julearkserie. Er litt usiker på hvilken produsent det er. Enten en norsk eller så er det Maja Design.
* Stempler fra Kreativ hobby, Papilio og Magnolia.
* Distress og H20
* Charms.
* Snø.
* Halvperler.
* Snøstjerne chipboard fra Bazzill.
* Hjørnedies og serviett dies (denne er fra Lifestyle crafts)
* Blonde.

1 kommentar:

Anne Cathrine sa...

Så flotte julekort...Jeg har også fått begynt med dem...Er sikkert glad for det når des kommer....Tusen takk for gode ord, ja det kommer til å bli tøft,men håper jeg kan få bruke scrappingen som litt avkobling innimellom...Klem