torsdag 15. mars 2012

Nye LO til konfirmasjonsalbumet.

Har for litt siden fått laget noen flere sider til konfirmasjonsalbumet. Begynner å få litt dårlig tid kan man si, men i mål kommer jeg nok :) Har brukt bilder fra diverse år, så ikke alle kommer fra samme år. Syns det er hyggelig å kunne se årene som har gått i takt med at han har vokst og utviklet seg :)

Her er han brudesvenn i mamma og pappa sitt bryllup. Ikke store karen, men kommer ikke til å glemme når vi kommer ut fra kirken og han ser bilen. Tydelig at han ikke likte den for plutselig roper han "møkkabil!"

Ikke moro å være i Liseberg når tante vinner sjokolade, og han ikke gjør det. Da måtte vi prøve litt mer slik at han også vant :)

I 2008 var hele familien på ferie sammen på Kreta. Der hadde vi en flott uke sammen hvor vi bare koste oss :)

Jeg har brukt:
(NB! da jeg ikke finner arket hvor jeg hadde skrivd ned alt jeg har brukt får jeg ikke satt opp hva arkene/produsentene heter osv. Husker nemlig ikke det)

* Bazzill.
* Mønsterark.
* Tiny alpha.
* Stickles.
* Primablomster.
* MS punch.
* QK.
* Filmstripe fra Tim Holtz.
* Div.restepynt i papir.
* Halvperler.
* Bånd.

Ingen kommentarer: