fredag 16. mars 2012

Kosheim

Kosheim er navnet på hytta til svigerforeldene mine. Og ja det er et veldig koselig sted, spesielt om sommeren. Hytta ligger rett ved siden av et vann, og det er alltid så stille og rolig der oppe. Da dette er en hytte uten strøm og vann, og den har utedo så går en litt tilbake i tid. Men vi koser oss en masse der oppe, og har hatt mange flotte stunder der.
Da jeg lagde denne LO'en valgte jeg å bruke bazzill som matchet mest mulig fargene på hytta. Å bruke andre farger syns jeg ville blitt for mye når det er såpass mange farger i bildene alene. Bildene er tatt i forskjellige år, så det blir på en måte en tidslinje i bildene om tiden på hytta.

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Prima pynt (sommerfugl, swirls og steiner)
* Stickles; star dust.
* Tiny alpha.
* Distress Stain.
* MS puncher.
* Bånd.

Ingen kommentarer: