fredag 25. september 2009

Kjøkkensjef 31.12.08. (lifting av Pia Iris)

Som nevnt i tidligere innlegg her i dag så har Pia blogcandy og hvor hun bl.a oppfordrer oss til å lifte henne. Jeg har da valgt å lifte denne her fra henne: Slik ble min løsning på liftingen av Pia Iris flotte LO. Så blir det spennende å se om hun godkjenner denne da :) Oppdaget etter å ha lagt ut Loen at jeg har klart å speilvende en bokstav*dåne* Feilen er rettet opp, så får jeg se om jeg i morgen eller en annen dag får lagt ut nytt bilde.

Jeg har brukt:
* Brun kartong (husker ikke produsent) samt blå swissed dotted bazill.
* Charms.
* Glimmermist (honey dew).
* Små roser.
* Div.primablomster.
* Splitbinders.
* Qk leaf.
* Ghost hjerte.
* Klokke (husker ikke produsent i farta).
* Halvperler.
* Mini bonbon bånd.
* Rub-ons.
* Brun mosegummi.
* Chandelier alfabet QK.
* Hvit penn.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Nydelig lift av Pia sin flotte LO!!! Kjempefin ble den!!!

Ønsker deg en flott søndag videre:)