søndag 27. september 2009

Hurra (vis-a-kort oppg.1)

Kort er ikke mitt store for tiden. Sliter skikkelig med det for tiden, men nå som jeg har meldt meg på vis-a-kort inne på glitter så kan det hende at det snur igjen. Oppg.1 gikk ut på at en ikke skulle bruke blomster eller bling, og løsningen på kortet mitt ble slik. Jeg har brukt:

* Bazill hvit, og rosa swissed dott.
* Storybook alfbet-QK.
* Brune mosegummi.
* Rundinger-QK
* Spellebinders scalloped dies.
* Tiny alpha.
* Halvperler.
* Bånd.
* Sommerfugl charms.
* Hjerter fra Basic grey
* Sommerfugler fra Karen Marie klip.
* Bingolapp (husker ikke produsent).
* Stempeltrykk (fikk det på en stempeltrykkswap og vet ikke hvem prodsuent det der).
* Klokke rub-ons fra Nille.
* Brun marvy le-plume tusj rundt kortet.
* Brun versa colour.

1 kommentar:

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

ortet be skikkelig stilig. Jeg har aldri skjønt hvordan noen får plass til så mye på et kort, men du klarer det tydeligvis. Ha en flott uke!