torsdag 25. september 2008

Julekortalong

Inne på dinhobby.no var vi noen som rett før julen 2007 syns vi peste så med å få unna årets julekort. Vi lurte på om vi ikke skulle utfordre hverandre til å lage julekort hver mnd gjennom hele 2008. Det var mange som ønsket det, og hvor mange en ville lage var opp til hver enkelt. Jeg har sagt at jeg skal lage 5 kort hver måned. Som oftest har jeg fått det til, hvis ikke tar jeg det i et ras. Nå er jeg ferdig med kortene for august og september, og skal begynne på oktober. Ser at bilde 39 og 40 ikke ble så bra, men orket ikke å gå opp igjen for å ta nye:-)

Her er mine 5 kort for august, og temaet var snøkrystaller



Her er kortene for september, og temaet var kristtorn






3 kommentarer:

madebyjulia sa...

Så flotte julekort :)

Lillian sa...

Kjempeflotte julekort, Agnetha! :)

Anne Lise sa...

Så fine julekort du har laget!