torsdag 25. september 2008

Hemmelig venn september

På dinhobby.no har vi hver mnd. noe som heter "hemmelig venn" Det går ut på at vi får tildelt en venn og så skal vi sende en gave til personen vi har fått utdelt, og omvendt. Denne mnd. fikk jeg gave fra Lineg. Gjett om dette var en flott pakke da!! Jammen har hun brukt tid på å finne på noe til meg, hehe.. Sånn er det når hun vet hva jeg har har. Ihvertfall hadde hun pakket alt inn i småpakker.
Her er alt det flotte jeg fikk, og det beste med hele pakka var cd'n hun har brent til meg med en maaassse utklipp til min craft robo. Det er en snill venninne jeg har. Tusen takk atter en gang Line, gleder meg til å få tatt i bruk cd'n :-)

2 kommentarer:

line sa...

Flott at du likte gaven.
Der er jo ikke så lett å finne på noe til deg - som har et rom fullt. CD'n var grunnen til at den kom litt sent, da jeg måtte ha en opprydning i alle filene min før jeg kunne brenne dem ut til deg.

Håper det er noe du kan bruke der.

Vibeke sa...

Så flott pakke du har fått her!!:)

Den cden hørtes bra ut - gleder meg til å se du bruker noe derfra!!:) Jeg har en robo her - som ikke har blitt brukt på lenge....