mandag 22. juni 2015

Flere LO

Her kommer det to nye LO'er som jeg har laget til Prosjekt52 inne på Scrappeland.no. Nå om dagen så merker jeg at scrapping ikke er høyest prioritert, men det er mer pga tiden vi er i nå samt at det er litt andre oppussingsprosjekter på hjemmebane og hytte. Men det kan jo ses på som en kreativ hobby det også selv om jeg ikke er den som pusser opp flest møbler :)


 Å skulle levere en oppgave som innebærer å fullføre noe en annen har startet på er ikke lett, men fikk det da til på et vis Prøvd å hente opp igjen fargene på bildet i det jeg har brukt.


17.mai LO har alltid vært vanskelig å lage syns jeg, Man tuller ikke med 17.mai, og når en LO skal lages er en seriøs og finner ikke på noe sprell. Heldigvis blitt lettere å lage en 17.mai side nå som det har kommet noen mønsterark i nettopp temaet 17.mai.

Jeg har brukt:

* Bazill
* Mønsteraark
* Dies: QK (flagg,) og Sizzix (alfabet)
* Blomster
* Splittbinders
* Alfabetklistremerker
* Mixed media produkter
* Stempel: bakgrunn, fotball, skrivefelt
* washi tape
* Stensil
* Tag

Ingen kommentarer: