torsdag 14. mai 2015

Reste kort

I løpet av dette året har jeg stort sett kun brukt rester når jeg har laget kort/LO. Fortsatt ser det ikke ut som om jeg har gjort det, for bunken av både kartong og mønsterark er fortsatt stort. Vel ihvertfall har jeg begynt å gjøre noe med det, selv om jeg har lyst til å shoppe flere mønsterark. Har jo så masse liggende at jeg har mer enn nok, men så var det alt det flotte som blir produsert da......Uannsett så har jeg to kort å vise frem som er laget med rester.

Konfirmasjonskortet er laget i litt andre farger enn hva en ser på mange konfirmasjonskort nå om dagen, men gult er en farge som aldri er feil. Har brukt stempler med temaet konfirmasjon fra Kort&Godt. Innsiden har fått litt pynt også, men holdt det enkelt siden forsiden er enkel også.





En oppgave inne på Scrappeland var å lage noe av noe en hadde liggene og som en ikk fikk brukt Jeg fant mønsterark med Ole Brumm i restekassa samt chipboard, og løsningen  ble slik:





Jeg har brukt:

* Kartong, rester
* Mønsterark, rester
* Dies
* Chipboard
* Blomster og blader
* Alfabetstickers
* Metallpynt
* Stickles
* Stempel, Kort&Godt

Ingen kommentarer: