onsdag 4. mars 2015

Gaveboks

Har tatt frem boksene som tidligere innholdt valnøtter og som jeg har planlagt å gjøre noe med i lang tid. Fant ut at en slik boks er kjekt å ha til å legge smågaver i som en vanligvis hadde f.eks lagt rett inn i et kort.


 Før jeg gjorde noe som helst så grunnet jeg boksen med gesso. Når det var tørt tok jeg noen runder rundt boksen med washitape før jeg la på blonde nederst og øverst.


 Lokket fikk langs kanten en runde med pompom bånd og enden på toppen av lokket en runde med blonder og pålimte knapper. Motivet er ferdig fargelagt fra KennyK. Genialt når en vil spare litt tid på fargeleggingen. En runde med stickles ble det også.



På selve boksen ble det brukt alfabetbokstaver og blomster med halvperle på. Med andre ord ble det gjort veldig enkelt, men likevel mer enn nok.

Jeg har brukt:

* Washi tape
* alfabet klistremerker
* halvperler
* blomster
* stickles
* knapper
* blonde
* pompom bånd
* ferdig fargelagt motiv


Ingen kommentarer: