fredag 12. april 2013

Tag hvor noe stikker utenfor kanten

Inne på Scrappeland var oppgaven på tag 15 at det skulle være noe som kom utenfor kanten. Fikk en ide og endelig brukt stempeltrykket med bil på som jeg har hatt liggende en god stund (er et trykk jeg har byttet til meg).Og slik ble resultatet da den var ferdig:
 
Jeg tok å malte tag'n med gesso. Tok deretter et legohjul og lagde legospor på selve tag'n.Dette kommer ikke så godt frem da det kom kakeservietter over. Kakeserviettene er blitt  freshet opp med distress stain og dyluison. Har embosset tekststempeltrykket, samt brukt tannhjl i metall, TH filmstripe og Prima pynt. Kakeserviettene og stempelmotivet av bilen stiker utenfor tag'n.

Jeg har brukt:

* Tag.
* Kakeservietter.
* Dylusion.
* Distress stain.
* Tannhjul.
* Prima pynt .
* Stempeltrykk.
* Tim Holtz filmstripe.
* Bling.
* Tesktstempel.
* Bånd.

Ingen kommentarer: