onsdag 30. mai 2012

Bedre sent enn aldri


 Disse kortene ble til i april, har bare ikke fått surret meg til å ta bilder av de, og få lagt de ut. Dvs når jeg først fikk tatt bilde, tok det tid før de ble lagt inn på maskinen. Men bedre sent enn aldri ;)

Kortene er enkle, og mønsterarkene er kun rester. Har fortsatt mye rester og ikke rester av julepapir (og jeg kjøpte ingen i 2011), så bør styre unna juleark i 2012 også, hehe
Jeg har klipt til strimler, og så satt de på limputer for å få de litt høyere. Har deretter bygd de opp som et juletre. På det blå kortet har jeg brukt stickles istedet for bånd, og på det rød har jeg brukt et sølvbånd før jeg har brukt et tynt hvitt bånd og "tvinnet" det oppå. Bruke da gluedots for å få de til å ligge slik.
 
 Jeg har brukt: 

*
Bazzill.
* Mønsterark; kun rester fra restekassa jeg har.
* Bånd.
* Rose og prima blomst.
* Stjerne charms.
* Stickls;sølv.
* Mini alpabeth.

Ingen kommentarer: