lørdag 16. juli 2011

Bursdagskort

Er ikke helt i scrappemodus om dagen, men litt blir det nå. Har hele tiden trodd at jeg har en hel haug med bursdagskort liggende, men der tok jeg jammen meg feil gitt :) Vel da ble det å lage noen enkle kort. Har brukt rester av både kartong, mønsterark og pynt. Alltid hyggelig å se at det minker litt på utstyrsfronten (og supert med shoppestopp)
Dette kortet ble et kort uten motiv, men istedet ble det brukt en stor bazzill stjerne chipboard. Har brukt distress (vinatge photo) stempelpute og glimmer mist (gul i farge) på den. På mønsterarket har jeg brukt et stjernestempel og embosset i klar farge. Ellers så har jeg brukt magic mesh og noe grønt bånd (om en kan kalle det bånd) samt halv perler, bling, charm og rub ons. Så går fint ann å bruke det man har liggende istedet for trykk som en fargelegger. Er kun fantasisen som setter grenser.

Her har jeg laget et hello Kitty kort. Dvs selve hello Kitty motivet er i utgangspunktet en ATC. Vel noe må jeg jo bruke de til også, så hvorfor ikke på et kort. Har også her brukt masse rester, a vil i grunn si bare rester. Ihvertfall kjekt å se at en har noe som en kan bruke. Stjernene er dynket med distress stempelpute i grønt før je gtok på pearl glimmer mist. 3 år er skrevet meg en 3D sak som jeg fikk med i en panduro pakke for maaange år siden (kan brukes på tøy, metall, papir osv)

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Rester av mønsterark.
* Glimmer mist.
* Distress fargeputer.
* Roser.
* Charms.
* Halv perler og bling.
* Bånd.
* Glansbilde (hello Kitty).
* Chipboard stjerne og hjerter.
* Rub ons.
* Stjernestempel og tekst (bursdagsklem).
* Rub ons.

Ingen kommentarer: