torsdag 9. juni 2011

Bursdagskort (bidrag til bursdagsutfordringen på Scrapping.no

Dette kortet har jeg levert på Scrapping. no på denne utfordringen http://www.scrapping.no/?p=8064 Siden jeg bruker distress så har jeg ikke noen digistamps. Som kjent så er ikke digistamps og distress helt venner. Motivet er et jeg har byttet til meg og er i fra LOTW.

Når en roter litt rundt i sakene sine finner en ting som en kjøpte fordi det var "kjekt å ha", og jammen hadde jeg ikke litt liggende til det formålet med fiskepynt :)

Stjernen er stemplet og embosset med klar embossing. Har limt en på arket og så brukt en 3D pute for å få litt høyde på nr. 2.

Jeg har brukt:

* Bazzil.
* Mønsterark fra Scrapbook Walls (husker ikke navnet, men er i samme stil som det ene kortet i forrige innlegg)
* Spellbinderdies.
* Tektstempel fra Storyteller.
* Motivet er malt med Distress.
* Organsabånd.
* Stiftemaskin.
* Charms.
* Fiskepynt fra Jolees.
* Halvperler og bling.
* Embossingpulver.
* Stjernestempel (husker ikke produsent, men hun er norsk).

2 kommentarer:

May-Britt sa...

Wow,dette var helt nydelig.Herlige farger og motiv:-)
Ha en fortsatt flott søndag.
Klem

Torunns- fristed sa...

nydelig,
Flotte farger og fint motiv :)
Kommer ikke helt i gang med scrapping og kortlaging ennå, men til gjengjeld har jeg fått dilla på strikking ;)
Ha en fortsatt flott dag :)