søndag 1. mai 2011

ATC

Ble utfordret til å lage ATC'er. Her er mine resultater som er første gangen jeg tester ut det å lage atc:



Her har jeg laget atc, og hvor temaet var "vår". Har ikke mye stæsj som er vårpreget, men tenkte at farger som er friske og lys passer våren til. Tekststempelet syns jeg og passet til. Så med en blomst og sommerfugl ble det da 7 like vår atc'er.


Så når jeg først var i gang kom jeg på at jeg har flere glansbilder med Hello Kitty. Så da var det bare å sette i gang med å lage noen atc'er med det temaet og :)
Mine tanker i forhold til bruk av atc, er at jeg kan bruke de på kort etc. Vet at mange bytter og samler på disse, men dithen har ikke jeg kommer ennå. Har notert det som skal noteres bakpå kortene så får se hva som skjer etterhvert med de :)


En annen ting som er genialt med det å lage atc er jo at en får brukt rester. Siden atc følger en viss mal med tanke på størrelse i lengde og bredde, er dette kort en kan få brukt en god del rester på.

I atc'n sin verden er det uendelige muligheter til å lage en slik på, og temaene er like mange som det finnes meninger:)

Mine atc'er med Hello Kitty er laget etter samme "mal", men selve glansbilde er forskjellig. Så er ikke de store variasjonene denne gangen med tanke på pynt, farge etc.

Skulle ikke tro at jeg ville si det, men atc var ikke så innviklet som jeg trodde. Hvor innviklet en vil gjøre det avhenger av en selv. Og det var faktisk artig å lage disse. Men for mitt vedkommende så vil jeg kunne bruke de og ikke spare på en "dullion" atc'er som bare ligger der og samler støv. Har nok støvsamlere i samlingen min fra før av *ler*
Jeg har brukt:

* Hvit og grønn kartong
* Bazzill dottswiss
* Glansbilde med Hello Kitty
* Bånd
* Bling og halvperler
* Stempel (tekst og blomst) fra DinHobby
* Martha Stewart sommerfugl punch
*Glitterlim
* Distress

Ingen kommentarer: