mandag 21. mars 2011

Bursdagskort



Jeg var så overbevisst at jeg hadde bursdagskort til mormor sin 85 års dag klart. Men da jeg fredag skulle skrive på det, oppdaget jeg fort at dette stemte ikke. Så da måtte jeg i full fart lage et kort da, og det tok 1 time å få det ferdig på. Snakk om å være effektiv ;)

Ikke ofte jeg viser innsiden av et kort, men denne gangen gjør jeg det. Har gjort det enkelt, men syns ikke det gjorde noe som helst. Og mottakeren ble svært fornøyd.




Jeg har brukt:

* Bazzill (canvas og dott).
* Mønsterark: Maja design, "Skal vi fika?"
* Utklippsbilder fra Panduro.
* Tekststempel fra Storyteller.
* Martha Stewart sommerfuglpunch og kantpunch.
* Tyll.
* Roser.
* Charms.
* Halvperler.
* Spellbindersdies.
* Distress: Vintage photo.
* Stickles glitterlim.

Ingen kommentarer: