onsdag 20. oktober 2010

Har laget to nye bursdagskort

Har i dag fått laget to bursdagskort til. Et guttekort og et prinsessekort. Ble ikke de mest avanserte, men fikk brukt litt rester. Her har jeg dekt fronten med et ark og så igjen har jeg tatt et par andre og kuttet til og limt på slik at kun en liten del av det underste syns. Har så brukt litt rester som jeg brukte en MS punch på. Motivet er stemplet med brun stempelpute, men jeg har droppet å farge det da kortet i seg selv har en del farger.
Hadde prinsesse ark liggende og prinsessefigurer liggende. Veldig ok å få brukt dette opp også. og siden det er en 2 åring som skal få det passet dette ypperlig. Ikke like artig å være voksen å få et slik kort kanskje?
Jeg har brukt:

* Bazzill.

* Mønsterark, My minds Eye og det prinsessearket er jeg ikke sikker på (er kjøpt på panduro).

* Spellbinders.

* Magic mesh.

* Bling og halv perler

* Tim Holtz pynt.

* Kort og godt rose.

* Stempel (husker ikke produsent i farta) og prinsesse figur. Tekststempel fra Kort og godt.

* MS punch.

* KM sommerfugler.

* Rub ons.

1 kommentar:

pia iris sa...

2 flotte kort agntha, og jeg tror en 2 år gammel prinsesse komer til å sete STOR pris på dete kortet ja.
ha en flott dag. klem pia