onsdag 14. april 2010

Santas lille hjelper

I scrappe ekspedisjonen skulle vi lifte en LO både i farger og layout. Her er bloggen med LO'en vi skulle lifte www.bodilsscrappeverden.blogspot.com En flott blogg å titte i. Vel løsningen på oppgaven min ble slik: Jeg liker ikke å bruke engelske tekster, men denne gangen så syns jeg at det passet. Bildet er tatt av Jonathan dagen han skal i barnehagen og ha nissefest. Luciafeiringen i barnehagen ble ikke godt mottatt fra denne gutten, men nissefesten syns han var moro .) Jeg har brukt qk-snowflakes. Er på selve det hvite 45 slike, samt et par på det blå. Arket og swirlen er faktisk det samme som LO'en vi skulle lifte har brukt. Jeg er ikke sikker på om min symaskin tåler å bli sydd på papir på, så rundingen har jeg sydd for hånd. Har foruten blonder rundt mønsterarket brukt fjær. Jammen skal jeg si at det var noe dritt, men siden resultatet ble bra så er det greit (finner fortsatt fjærrester her og der). Har av alle ting brukt bomull også på LO'en, fungerte bra det også :)

Jeg har brukt:

* Bazzill.
* Mønsterark fra My Mind's Eye- the merry days of christmas (julekolleksjonen 2009).
* Bomull, fjær, blonder, hvitt bånd, tag fra samme kolleksjon som mønsterarket.
* Halv perler, bling, charms, prima blomster, glitter stick-sølv og ramme(klipt ut og laget selv).
* Rubons.

Ingen kommentarer: