fredag 5. februar 2010

En utfordring er utført

Alle som hadde papirloftet sin julekalender husker vel den snurresaken med colaflaske på. Vel den var ikke helt meg, og jeg så ikke helt bruksområde på den heller (og jeg vet at jeg ikke var alene om den tanken). Vel ihvertfall da jeg solgte unna en stor eske med hobbysaker så kom vi på den for en ukes tid siden inne på glitter og hadde litt moro med å finne ut av hva den skulle brukes til. Ble ihvertfall til at jeg ble utfordret til å lage min egen snurredings (eller er vel snurrehjul som er mer rett), for det var det enkelte som mente at ikke ville skje. Etter litt tankegang så kom jeg på en ide og satte i gang. Resultatet ser en her:
Jeg har brukt bazzill og på selve kortet har jeg brukt distresspute og våtserviett. Har deretter svertet kantene med gullstempelpute for så å stemple "gledelig jul" på kortet, det også med gullstempelpute. Den største rundingen har jeg brukt passer på, mens den andre har jeg tegnet av på en mal jeg har liggende. Kantene er svertet med brun distresspute, og jeg har brukt falsebenet sammen med linjal for å få laget skille på hjulene. Har så brukt glitterlim og liquid pearls sammen med charms, bling, gulltusj, raindrops og blomster (som har fått en dose med gullstempelute på seg). Det underste hjulet er hevet med limputer og så har jeg brukt splittbinders for å feste rundingene sammen på. Så det ytterste kortet kan snurres rundt på.
Jeg har brukt:
* Bazzill, bazzillbling.
* Distressputer (lilla og brun).
* Gulltusj, gullestemplepute fra versa colour.
* Charms, splittbinders, bling, raindrops, små roser.
* Glitterlim, liquid pearls,

Ingen kommentarer: